</
// Jak wygląda współpraca:
1. Zleceniodawca przedstawia założenia projektu i oczekiwania
2. My przedstawiamy możliwe rozwiązania
3. Zleceniodawca wybiera rozwiązanie i otrzymuje wycenę
4. Prace nad projektem
5. Akceptacja
6. Testy
7. Obsługa gwarancyjna / pogwarancyjna
8. Ewentualna dalsza rozbudowa i rozwój projektu
// Dotychczasowe wdrożenia (wybrane przykłady):
- automatyzacja procesów (appsheet, arkusze google) -7-
Zlecenie od producenta konstrukcji stalowych oraz drewnianych SteelWoodBe . Projekt miał na celu usprawnienie procesu przepływu zadań w firmie wraz z przejrzystym dashboardem, który przedstawiał najważniejsze statystyki (ilości projektów, finanse) oraz ukazywał najbliższe zadania (montaże).
Powstała do tego aplikacja mobilna (telefon/tablet) do wglądu w dane dla danego projektu, który dotyczył produkcji i montażu. Osoby z produkcji oraz montażyści na aplikacji dokonują zmiany statusu projektu po wykonaniu swojego etapu, co zapewnia sprawny przepływ informacji i nie powoduje zbędnych zatorów.
Na projekcie pracuje kilka osób z odpowiednimi prawami do poszczególnych danych (podgląd / edycja).
Projekt dodatkowo automatycznie generuje PROTOKOŁY ODBIORU ROBÓT dla montażystów.
- system zarządzania projektami wraz rozliczeniami (appsheet, arkusze google, Apps Script, Kalendarz )
Projekt był realizowany dla firmy KYRTAP zajmującej się usługami projektowymi w zakresie konstrukcji stalowych. Zlecenie dotyczyło zbudowania rozwiązania, które pozwoli uporządkować cały cykl "życia" projektu. Powstał dopasowany do indywidualnych potrzeb workflow, który pozwala na zarządzanie projektami. Po wykonaniu swojej części zadania kolejna osoba / dział otrzymuje informacje o potrzebie wykonania swojej części tematu.
W kalendarzach jest prowadzona ewidencja czasu pracy (każdy dział ma swój kalendarz, który obrazuje ilość godzin pracy nad poszczególnymi projektami). System automatycznie pobiera dane z kalendarzy i wylicza ilość godzin pracy dla każdego projektu z podziałem na działy / osoby. Takie rozwiązanie pozwala na automatyczne rozliczanie projektów, które wcześniej było bardzo czasochłonne. Po zakończeniu projektu, system samodzielnie wystawia fakturę .pdf i wysyła do zleceniodawcy wraz z pilnowanie terminu płatności i miękką windykacją w postaci maila z przypomnieniem w przypadku barku płatności.
Projekt także exportował (automatycznie lub ręcznie) terminy zdarzeń z bazy do kalendarza.
Zlecenie także obejmowało zbudowanie przejrzystego dashboardu dla kierownika (całość) oraz poszczególnych działów (wybrane dane).
Danymi można zarządzać z poziomu arkuszy jak i aplikacji (telefon / tablet / przeglądarka www).
- aplikacja do wyliczeń kosztów wynajęcia sali do gry (appsheet, arkusze google) -2-
Projekt zrealizowany dla potrzeb wyliczenia dopłat dla osób z kartą Multisport i bez kart.
- system rezerwacji hotelowej (arkusze google) -5-
Projekt był realizowany dla Hotel Pod Wawelem . Zlecenie miało pomóc w zarządzaniu ceną pokoi w zależności od obłożenia w danych dniach wraz z wizualizacją danych.
- wnioski urlopowe - zatwierdzanie (arkusze google, Apps Script) -3-
Na zlecenie firmy Connected sp z o.o. z Krakowa zrealizowany został system wnioskowania oraz zatwierdzania urlopów dla pracowników spółki.
- osoba wnioskująca wypełnia formularz
- osoba wnioskująca otrzymuje potwierdzenie mailowe dotyczące wypełnienia wniosku
- informacje o wniosku mailowo otrzymuje przełożony
- przełożony zatwierdza bądź odrzuca wniosek
- pracownik otrzymuje informacje zwrotną, czy wniosek jest zatwierdzony, czy odrzucony
- kadry otrzymują mailowo stosowną informację w sprawie wniosku
System do tego automatycznie wylicza ilość dni urlopu dla każdego pracownika wraz ze statystykami
- terminarz przypomnienia (appsheet, arkusze google, Apps Script)
Terminarz (firmowy / prywatny) z podziałem na działy, kategorie, ze zdefiniowanymi powiadomieniami mailowymi (ile wcześniej, do kogo itp) + synchronizacja z kalendarzem + zarządzanie z aplikacji przez telefon
- kasa biurowa (arkusze google, App Script)
Rozliczanie kasy gotówkowej dla pracowników (zaliczki, rozliczenia faktur, drukowanie KP, KW) wraz z opcją wglądu danego pracownika tylko w swoje operacje. Dodatkowo powiadomienia dla osoby, która musi odpowiednio wcześniej zasilić kasę firmową w przypadku kończących się śrdodków.
- statystyki rozgrywek (arkusze google, App Script)
System do zbierania danych z rozgrywek młodzieżowych w piłce nożnej. Projekt miał na celu zapisywanie w czasie rzeczywistym rodzaju zagrania każdego zawodnika wraz z budowaniem do tego statystyk i wykresów.
- studio meblowe - (arkusze google, Apps Script)
Kalkulacja końcowego produktu z uwzglęnieniem zużycia płyt meblowych, akcesoriów, frontów na podstawie zaimportowanych cenników od producentów. Do tego generowanie gotowej oferty dla Klienta
- wypożyczalnia sprzętu estradowego - (arkusze google, Apps Script)
Zarządzanie stanem magazynowym sprzętu wraz z prognozowaną dostępnością tego sprzętu w przyszłości.
- generowanie protokołów wewnętrznych
- generowanie protokołów dla klientów
- generowanie faktur
... i wiele innych
- system do zarzadzania firmą -4-
Rozbudowany dashboard oraz statystyki pomocne do bieżącej oceny funkcjonowania firmy.
- fotowoltaika - kalkulacja + oferta .pdf (1)
Projekt do kalkulacji oferty dla firm fotowoltaicznych. Na podstawie wprowadzonych danych (sprzętu, akcesoriów, cen montażu dla danego rodzaju dachu itp.) po wybraniu w kalkulacji poszczególnych elementów automatycznie tworzy się oferta. Po 1 kliknięciu jest gotowa oferta w formacie pdf, którą można wydrukować / wysłać do Klienta.
Projekt w najbliższym czasie będzie rozbudowany o:
- ofertowanie pomp ciepła
- aplikację na telefon / tablet
- nadzorowanie ofertowania wielu handlowców
- aplikacja do skanowania towaru na magazynie (appsheet, arkusze google, apps script) -9-
Projekt realizowany dla firmy MPPTrade, która zajmuje się importem motocykli, kładów oraz części do nich. Naszym zadaniem było stworzenie systemu reklamacji zamówień. Na podstawie wprowadzonych wcześniej danych do bazy, osoba przyjmująca przesyłki na magazynie za pomocą aplikacji (na telefonie lub na specjalnym czytniku kodów kreskowych/QR np. typu "ZEBRA") weryfikuje poprawność towaru. W przypadku jakiegoś błędu, robi krótki opis ze zdjęciem (zdjęcie z aplikacji automatycznie eksportuje się do systemu). Na podstawie takich danych, reklamacja automatycznie jest wysyłana z opisem, zdjęciami oraz automatycznym tłumaczeniem na język angielski / chiński do konkretnego dostawcy (Chiny). Dostawca w systemie odnosi się do problemu i rekomenduje rozwiązanie.
- kalkulacja wycen importowanych pojazdów (arkusze google, apps script) -8-
Zamówienie od firmy Selected Cars Only z Krakowa zajmującej się importem pojazdów z USA i Kanady. Projekt obejmował automatyzację wykonywania wycen, które do tej pory ze względu na ilość zależności i zmiennych (kraj, rodzaj pojazdu, rodzaj silnika, rodzaj transportu, miejsce wysyłki i odbioru w Europie, ubezpieczenie, prowizje, kursy walut i wiele innych) był procesem długotrwałym i narażonym na popełnienie wielu błędów. "Kalkulator" pozwala obecnie na wygenerowanie oferty w kilka minut.
Projekt dodatkowo generuje kalkulacje dla Klienta w .pdf oraz umożliwia archiwizację przeprowadzanych wycen.
-6-
- generator etykiet wysyłkowych (arkusze google) -10-
Od firmy produkcyjnej dostaliśmy zlecenie wykonania automatycznego gereratowa etykiet na podstawie danych z bazy. Po zaznaczeniu checkboxa (znacznika) w bazie przy konkretnym zleceniu, dane automatycznie pojawiają się na etykiecie. Nastęopnie wydruk na naklejce, przyklejenie do palety i paczka czeka na kuriera
- ewidencja faktur / wyszukiwarka faktur / rozliczenia finasowe (arkusze google) -11-
Dla Fundacji Rozwoju NGO z Warszawy ( ) realizowaliśmy projekt rozlizczeń finansowych kilku firm działających w ramach jednej spółki. Zlecenie obejmowało stworzenie systemu ewidencji faktur kosztowych i przychodowych, zrobienie wyszukiwarki faktur po dacie / firmie / kategorii. Do tego tabele dla poszczególnych firm z wyodrębnionymi kosztami z podziałem na kategorie. Dodatkowo plan finasowy dla wszystkich firm z podziałem na miesiące.
- kalkulator wysyłek kurierskich (arkusze google) -12-
Dla firmy zajmującej się międzynarodową wysyłką paczek, która współpracuje z wieloma kurierami, przygotowaliśmy kalkulator wyceny najtańszej opcji wysyłki na podstawie wyboru kraju i wagi paczki. Firmy kurierskie mają zróżnicowane oferty zależne od wagi i kraju docelowego. Na podstawie rozbudowanych i cenników kilku kurierów, kalkulator wybiera najkorzystniejszą opcję. Pozwala to wyeliminować reczne, powtarzalne sprawdzanie w tabelach różnych firm przewozowych ofert dla poszczególnych przypadków.
- dynamiczny raport z wysyłki paczek (arkusze google, looker studio) -13-
Drugi projekt dla firmy realizującej wysyłki kurierskie do wielu krajów. Na postawie historycznych zestawień wysyłek został przygotowany dynamiczny raport wysyłek. Zestawienie takie pozwala na analizę danych pod kątem wielu kryteriów (okres / kraj / kurier / cena / waga itp).
Przykładowy, działajacy raport do wględu tutaj: >>
Na karcie 2.1 DANE LICZBOWE można suwakami zmieniać interesującą nas wagę paczek. Na tej podstawie otrzymamy zestawienie / statystyki tylko dla wybranego przedziału wagowego. Analogicznie jest z ceną. Zachęcamy do "poklikania" w raporcie.
Analogiczne raporty można zbudować dla każdego rodzaju danych z różnych branż.
- system do składania reklamacji (arkusze google, apps script, formularze) -14-
Kolejny projekt reaizowany dla firmy MPPTrade. Tym razem zlecenie dotyczyło zbudowania systemu do rejestracji i zarządzania reklamacjami.
Został przygotowany formularz dla klientów, który zbiera informacje dotyczące reklamowanego pojazdu / elementu / części. Jest to dymaniczny formularz (posiada kilka ścieżek w zależności od dokonywanych po drodze wyborów), który pozwala także na dodawania zdjęć / skanów / dokumentów. Zebrane informacje trafiają do systemu zarządzania reklamacjami, który automatycznie informuje dział reklamacji o nowym zdarzeniu oraz wysyła klientowi potwierdzenie złożenia reklamacji wraz z przypisanym automatycznie numerem. Następnie dział reklamacji zmieniając stasusy danej reklamacji wywułuje automatyczne działania (informacje mailowe do dostawcy / informacje do klienta z prośbą o dosłanie dokumnetów / zdjęć itp.). Klient na bieżąco automatycznie otrzymuje informacje o zmianie statusu swojej reklamacji.
Dodatkowo system "pilnuje" terminów rozpatrywania reklamacji oraz przedstawia statystyki złoszeń.
- kalkulator wycen przewiertów sterowanych generator ofert (arkusze google) -15-
Projekt realizowany dla firmy z ADEO z Krakowa ( ), która zajmuje się wykonywanie przewiertów sterowanych. Firma ta zleciła nam wykonanie kalkulatora wraz z generatorem ofert. Do tej pory kalkulacje przewiertów były czasochłonne, wymagały weryfikowania wielu zmiennych w tabelach i zestawieniach. Zbudowany kalkulator pozwola na wykonanie kallkulacji wielokrotnie szybciej niż dotychczas i do tego zostały wyeliminowane potencjalne błędy, które powstawały przy tworzeniu ręcznej wyceny.
Na podstawie kalkulacji automatycznie generuje się oferta .pdf (do dalszej wysyłki do klienta / do wydruku)
- FILMY Z PRZYKŁADOWYCH REALIZACJI >>