Arkusze pozwalają między innymi na:

- tworzenie złożonych zestawień
- optymalizacje zadań i procesów
- generowanie analiz danych
- gromadzenie danych
- planowanie projektów
- zarzadzanie projektami
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- tworzenie grafik, wykresów, statystyk
- generowanie raportów i dokumentów
- tworzenie rozbudowanych dashboardów
- śledzenie procesów w firmie
- śledzenie finansów firmowych / osobistych
- wizualizacje danych
- planowanie i optymalizację zadań
Dodatkowo arkusze google z wykorzystaniem wewnętrznego języka skryptowego Apps Script dają bardzo szerokie możliwości integracji i synchronizacji z innymi usługami:

- formularzami (zbieranie informacji od Klientów / pracowników)
- kalendarzami
- mailem
- dyskiem google (zapisywanie, tworzenie katalogów, generowanie dokumentów)
- mapami google



Wszystkie powyższe usługi działają online, w chmurze, z możliwością udostępniania dokumentów oraz wspólnej, równoczesnej pracy na tych samych dokumentach.

Przykładowe wdrożenia:
>> Wdrożenia

/ Aplikacje /
</ axic.pl
/ Kontakt /
/ Usługi /
/ Arkusze /
/ Referencje /
::
::
::
::

::
// Arkusze kalkulacyjne:
/ Wdrożenia /
- automatyzację zadań i procesów (workflow)

       -  automatyczne wysyłania e-maili na podstawie danych zawartych w arkuszu
       -  automatyzowanie codziennych / comiesięcznych zadań, jak np. generowanie raportów
       -  tworzenie przypomnień na podstawie określonych warunków wraz z wysyłką mailową
       -  automatyczne przypomnienia mailowe dla Klientów (np. brak wpłat)
       -  automatyczna informacja do działu / Klientów o zmianie statusu sprawy / projektu
       -  automatyczne tworzenie raportów
       -  automatyzacja procesów biznesowych: zamówień, fakturowania itp.